LoL ; d .

SieMa WszYstkiM tU zNaJdZiEcIe kody na stardoll i itd . . .

środa, 16 lutego 2011

Wywiad z Kefircią.

Daria_67 : Kiedy zaczęłaś grać na stardoll.com.?
Kefircia : W grudniu 2007 :).
D : Ile razy byłaś ss.?
K : Ojej, nie liczyłam.:D Ale bardzo dużo.:D Od półtora roku zasilam tylko jak mi się skończy, wcześniej byłam rzadko, ale w sumie to nie wiem... z 30, może z 50 razy.
D : Jak poznałaś tą grę.?
K : Od kuzynki. Ona grała już jakiś czas i mnie wciągnęła. Nie miałam wtedy jeszcze internetu , a często bywałam u babci, obok której mieszkała kuzynka z rodziną. Przychodziłam do niej i właśnie zimą 2007 pokazała mi tę grę - zarejestrowałam się i poszło. ; )
D : Podoba Ci się stardoll.?
K : O tak, to moja ulubiona gra.:D Mam wrażenie, że się uzależniłam.:D Zwłaszcza odkąd założyłam bloga.:)
D : Czy jesteś bardzo zadowolona z swojego bloga i kont...?
K : Hm...Myślę, że blog podoba się czytelnikom i to mnie cieszy. :) Konto mam już tylko jedne - drugie zostało skradzione. Jestem z niego zadowolona, bo odzwierciela mnie, mój styl. Innym może się nie podobać, ale dla mnie jest bardzo cenne. :)

2 komentarze:

  1. fajny wywiad,ale szczerze mówiąc mogło by być więcej pytań o bloga. ;pp Pozdrawiam.: Klaudia_lol_98

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje. To był wywiad na szybko więc parę pytań zadałam i ona mi odpowiedziała... Jestem bardzo szybka , więc lubię wszystko mieć , ale na szybko :). Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń